Acceptă-te, femeie, cu toate imperfecțiunile tale!

Au fost ani în care m-am iubit poate mult prea puțin, poate deloc, mă vedeam cea mai banală și mai ștearsă copilă. Nici pe departe femeie. Și nici măcar atenția cu care am fost înconjurată nu mi-a dat încederea de a mă vedea „frumoasă”. Mă credeam o ea ca o lungă traiectorie dintre mulți și neînsemnați. Până în ziua când mi-am spus că imperfecțiunile sunt de fapt unicitatea mea, iar frumusețea este de fapt un termen fără definiție fixă. Și astfel nu mi-a mai fost groază să mă privesc în oglindă. Știam că sunt mult prea măruntă, mult prea neproporțională, mult prea timidă, mult prea modestă, poate și mai urâțică de cât marea majoritatea „perfectelor”. Și poate că așa este și în prezent, cine mai stă să analizeze, însă, atunci când realmente te placi și te iubești așa cum ești, îți accepți toate părțile din tine, chiar dacă sunt imperfecte. Eu acum și aici așa fac. Dar stați să vă mai zic ceva, culmea era că, „urându-mă” pentru micile neajunsuri, pentru părul ciufos, pentru vocea pițigăiată, pentru fața mult prea mică, aratăm chiar foarte bine, iar pozele din ani demonstrează asta, eram zveltă, și mai vie ca niciodată iar privirea chiar dacă îngândurată era curioasă, dornică de mai mult.

În ani mi-am învățat lecția, iar astăzi îndemn: „acceptă-te, femeie, cu toate imperfecțiunile tale!” O femeie nu este frumoasă doar aranjându-și strat după strat de cosmetică și tonuri, nu e frumoasă doar pentru culoarea rujului sau sofisticarea părului său lung, sau pentru că are un corp tonifiat subțire semn a unor ore petrecute la sală, niște sâni dezgoliți, ori pentru că are ochi deosebit colorați cu o brutalitate de mare cuceritoare. O femeie nu este frumoasă doar dacă este disponibilă, și nu este superbă dacă are un număr mare de cuceriri. O femeie este frumoasă cu toate calitățile ei, în special cu defectele și slăbiciunile ei, asta o face unică și departe de a fi o una din cârdul multora, o femeie este frumoasă exact așa cum este, și poate nu doar prin micile sale secrete. O femeie este frumoasă și prin felul în care se arată ca om celorlalți, prin atitudine, blândețe, veselie, autenticitate și prin energia pe care o emană, prin sufletismul ei și fluiditatea relațională. O femeie este frumoasă prin îndeletnicirea de a fi ea însăși, de a fi soție, de a fi parteneră, de a fi mamă și fiică, etc….. Prin îmbinarea vieții și a realității. Prin oglinda sufletului ei!

Acceptă-te, femeie, cu toate imperfecțiunile tale! Nu bifa doar succesele în viața ta, nu poate fi totul roz. Acceptă-te așa cum ești. Succesul nu înseamnă bani și măiestrie sexuală. Feminitatea nu înseamnă să te îmbraci doar în rochii de firmă, să fii grațioasă ca o lebădă. Feminitatea este o stare, este despre interiorul tău de femeie așa cum este el manifestat fără retușuri în exterior. Feminitatea este fragilitate, dar este și zvâcul, nebunia aceea frumoasă pe care unele femei o au. Feminitatea este despre conectarea cu sinele, cu dorința de afirmare și mulțumire personală, despre exprimarea sexualității fără vulgaritate și în exces, despre a trăi cu pasiune viața, despre emoții, despre dorința de a fi cu oamenii și a dărui frumos. De a crea feminin din noțiunea de femeie! De a desena atuuri din cele mai nebănuite imperfecțiuni perfecte! Și să știți, voi femeilor, puteți totul, și chiar mai mult de atât!

Zile frumoase, cu bucurie și iubire!

…un suflet de femeie…

.Sursa foto: pinterest.com

4 gânduri despre „Acceptă-te, femeie, cu toate imperfecțiunile tale!”

  1. Sărut mâna !
    Frumoasă descriere doamnă !
    Foarte mult înseamnă
    Pentru a dumneavoastră trăire
    Accentuată cu împlinire
    Şi sărutată cu fericire.
    Femeie sunteți…
    Şi din interiorul ființei o credeți.
    Acceptări şi întrebări…
    Răspunsuri şi frământări…
    Însă tandre iubiri…
    Cu sensibile dăruiri.
    Unicitate absolută…
    Prin orice gândire avută.
    Sinceritate şi enormă familiaritate
    În a ta casă cu intimitate.
    Luptătoare şi împăciuitoare
    Pentru orice faptă supărătoare.
    Iubind al ei trup tandru
    Dansezi cu ea prin fiecare al vieții meandru.
    Respect-o dacă sinceritatea de ea te unește
    Iubește-o până când eternitate vi se dăruiește !!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu